Dit event is voorbij.

Vertrek uiterlijk om 12.00 uur vanaf de Slotlaan.

De Oranjevereniging organiseert deze dag weer de traditionele uitgaansdag voor alle inwoners van Sassenheim van 65 jaar en ouder. Zij die eerder zijn mee geweest weten hoe gezellig deze dag is. Bent u 65 jaar of ouder en lid van de Oranjevereniging: vul dan de bon in en ga gezellig met ons mee. Dit jaar vertrekken we weer vanaf de Slotlaan. We verzamelen om 11.45 uur zodat wij uiterlijk om 12.00 uur kunnen vertrekken met de bussen van De Doelen Coach Service richting Luttelgeest, waar wij een bezoek zullen brengen aan de Orchideeën Hoeve. Wij hebben hier een programma voor u samengesteld. Ook het diner zullen we daar gebruiken. De muzikale klanken van Paul Sellers en de traditionele verloting zullen ook dit jaar niet ontbreken.

We verwachten rond 20.30 uur weer terug te zijn op het plein voor de Dorpskerk in het hart van Sassenheim waar de Jeugdband van Adest Musica ons muzikaal zal verwelkomen.

Deze verwenmiddag is speciaal voor senioren woonachtig in Sassenheim.
Enige verdere voorwaarde is dat u lid bent van de Oranjevereniging Sassenheim en zelfredzaam.

Voor inschrijving zie bladzijde 27 van het programmaboekje.

Voor deze verwenmiddag zullen wij in de week van 28 april tot 4 mei 2019 een huis aan huis collecte houden. Heeft u de collectant of collectrice gemist en wilt u alsnog uw bijdrage storten, dan kan dat op bankrekeningnummer NL39 INGB 0007 3049 70 t.n.v. Oranjevereniging Sassenheim, o.v.v. Verwendag Senioren.