Vertrek uiterlijk om 12:00 uur vanaf De (Oude) Tol aan de Hoofdstraat

Na 2 jaar van afwezigheid organiseren we weer de traditionele uitgaansdag voor alle inwoners van Sassenheim van 65 jaar en ouder. Zij die eerder zijn mee geweest weten hoe gezellig deze dag is. Bent u 65 jaar of ouder en lid van de Oranjevereniging: vul dan de bon in en ga gezellig met ons mee. Dit jaar vertrekken we vanaf De (Oude) Tol aan de Hoofdstraat. We verzamelen om 11:45 uur zodat wij uiterlijk om 12:00 uur kunnen vertrekken met de bussen van De Doelen Coach Service richting Rotterdam, waar wij een rondvaart zullen gaan maken door de havens. Aan boord kunt u genieten van een kopje koffie met iets lekkers. Na de rondvaart vertrekken wij weer naar Sassenheim waar we in De (Oude) Tol getrakteerd zullen worden op een heerlijke driegangen maaltijd. De muzikale klanken van Paul Sellers en de traditionele verloting zullen ook dit jaar niet ontbreken.

Deze verwenmiddag is speciaal voor senioren woonachtig in Sassenheim. Enige verdere voorwaarde is dat u lid bent van de Oranjevereniging Sassenheim en zelfredzaam.

Dit jaar zal de gebruikelijke collecte voor deze verwenmiddag niet plaats vinden. Wilt u alsnog uw bijdrage storten, dan kan dat op bankrekeningnummer NL44 RABO 0375 4195 27 t.n.v. Oranjevereniging Sassenheim, o.v.v. Verwendag Senioren. Of ga naar www.oranjevereniging-sassenheim.nl/donatie

Voor inschrijving zie de pagina in het oranjeboekje.