Vertrek uiterlijk om 12:00 uur vanaf de Slotlaan

Dinsdag 14 mei is de datum waar veel Sassemmers naar uitkijken. Het is ons ook dit jaar weer gelukt om een leuke middag in te plannen. We vertrekken om 12.00 uur vanaf de Slotlaan om met de bus naar Luttelgeest in Flevoland te rijden. In Luttelgeest ligt het mooie park Pantropica, daar kunt u de mooiste high lights uit de tropen ontdekken. U kunt hier op ieder gewenst moment genieten van een kopje koffie/thee met een gebakje. Om 17.00 zullen we in het restaurant van Pantropica dineren waar natuurlijk de traditionele loterij ook bij hoort. Daarna zullen we weer met de bus naar Sassenheim rijden. Waar Drum- en Showband Adest Musica ons zal opwachten.

Deze verwenmiddag is speciaal voor senioren vanaf 65 jaar die woonachtig zijn in Sassenheim. De enige voorwaarde is dat u zelfredzaam bent en lid van de Oranjevereniging Sassenheim.

Wilt u een bijdrage doen voor deze dag, dan kan dat op bankrekeningnummer NL44 RABO 0375 4195 27 t.n.v. Oranjevereniging Sassenheim, O.v.v. Verwendag Senioren. of ga naar www.oranjevereniging-sassenheim.nl/donatie

Voor inschrijving zie de pagina in het oranjeboekje.