Seniorenverwenmiddag

De 1e dinsdag na moederdag

Van oudsher staat er voor de Senioren van Sassenheim tenminste één uitje ieder jaar vast. Als decennia lukt het om een leuke dag uit te organiseren voor de senioren van Sassenheim. De enige eisen om met deze kosteloze dag mee te mogen zijn een leeftijd van 65 of ouder, woonachtig in Sassenheim en lid van de Oranjevereniging.

Waar er het vervoer ooit werd verzorgd door vrijwilligers met hun eigen auto, worden er vandaag de dag de nodige touringcars opgetrommeld. Elk jaar probeert de Oranjevereniging een leuke middag weg te vinden. Dit zijn in het verleden al rondvaarten, dierenparken en plaatsen als Volendam geweest. De dag wordt altijd afgesloten met een gezamenlijk dinner en een onthaal door Ades Musica in het centrum van Sassenheim.

Online doneren

Wilt u een bijdragen leveren aan deze speciale dag voor de Sassenheimse senioren? U kunt eenvoudig online een donatie doen.

[doneren_met_mollie]