Persbericht van de Oranjevereniging Sassenheim

Onze Online Bingo op 5 mei gaat niet door.
Onafhankelijk van elkaar waren er twee Online Bingo’s georganiseerd binnen een periode van 3 dagen. Dat lijkt ons niet handig.
Wij hadden als doel om de lokale winkeliers een steuntje in de rug te geven. Dat is exact hetzelfde doel als de Bingo die wordt georganiseerd door Luigi’s café op zaterdag 2 mei. Daarom hebben wij besloten om onze Bingo af te zeggen.

Mensen die bij ons al hebben ingeschreven zullen wij persoonlijk benaderen. Zij kunnen kiezen om hun inschrijving om te boeken naar de Bingo van Luigi’s of kunnen hun geld terug krijgen. Wij zijn heel blij met het initiatief van Luigi’s en ondersteunen dat van harte.

Uiteraard gaan alle andere aangekondigde activiteiten van de Oranjevereniging wel door.
Zo hopen wij u zeker online te treffen op Koningsdag bij onze eerste Sassemse Koningsquiz.

Volg op koningsdag vanaf 9:00 uur onze live stream op facebook of op de website.