De Oranjevereniging Sassenheim roept enthousiaste vrijwilligers op om deel te nemen aan de najaarsfeesten die plaatsvinden van 15 tot en met 23 september. De vereniging is op zoek naar betrokken dorpsgenoten die willen bijdragen aan het succes van deze geliefde jaarlijkse festiviteiten.

Op woensdag 20 september staat de grote lampionoptocht op het programma, een hoogtepunt van de najaarsfeesten. De Oranjevereniging zoekt mensen die willen helpen met het regelen van het verkeer tijdens deze optocht. Dit is een unieke kans om een zichtbare bijdrage te leveren aan een betere veiligheid en vlot verloop van dit prachtige evenement.

Daarnaast zoekt de Oranjevereniging vrijwilligers die tijdens de kermisavonden een oogje in het zeil willen houden. Jouw aanwezigheid kan een verschil maken in een gezellige en veilige omgeving voor bezoekers van alle leeftijden. Jij bent het aanspreekpunt voor de bezoekers op deze momenten om ze verder te helpen en om de veiligheid in de gaten te houden.

Om de diverse activiteiten tijdens de najaarsfeesten soepel te laten verlopen, zijn er ook mensen nodig die willen helpen met het plaatsen en verwijderen van hekken. Deze essentiële taak draagt bij aan de algemene organisatie en veiligheid van de festiviteiten.

“Dit is een geweldige kans voor mensen in Sassenheim om betrokken te raken bij onze lokale gemeenschap en een positieve impact te hebben op de najaarsfeesten”, aldus Ger Hogervorst, voorzitter van de Oranjevereniging Sassenheim. “Samen kunnen we ervoor zorgen dat deze festiviteiten wederom een groot succes worden en een onvergetelijke ervaring bieden aan inwoners en bezoekers.”

Vrijwilligers die willen bijdragen aan de najaarsfeesten worden van harte uitgenodigd om zich aan te melden bij de Oranjevereniging Sassenheim. Geïnteresseerden kunnen contact opnemen via info@oranjevereniging-sassenheim.nl of een bezoek brengen aan de website van de vereniging: www.oranjevereniging-sassenheim.nl. Samen kunnen we er een feestelijke en onvergetelijke periode van maken tijdens de najaarsfeesten van 15 tot en met 23 september.