Beste leden,

Hierbij nodigen wij u van harte uit voor de Algemene Ledenvergadering van Oranjevereniging Sassenheim. Deze belangrijke bijeenkomst zal plaatsvinden op maandag 4 maart 2024 om 20:00 uur. We zijn dit jaar te gast bij Jeu de boules vereniging “De Vaste Voet”, gelegen aan de Van Alkemadelaan 16, 2171 DH Sassenheim.

De vergadering biedt een uitgelezen kans om terug te blikken op het afgelopen jaar en samen vooruit te kijken naar wat het komende jaar ons zal brengen. Uw inbreng en betrokkenheid zijn van groot belang voor de richting en de activiteiten van onze vereniging in het komende jaar.

Download hier de agenda voor deze vergadering.

Wij hopen van harte u op 4 maart te mogen verwelkomen. Uw aanwezigheid is van grote waarde voor onze vereniging en de gemeenschap die wij samen vormen.

Met vriendelijke groet,