In memoriam Johan Bontje

Op dinsdag 3 januari bereikte ons het droevige bericht dat ons erelid Johan Bontje is overleden. Johan was jarenlang als bestuurslid aan onze vereniging verbonden, in die periode is hij o.a. de drijvende kracht achter de seniorentocht geweest. Johan was iemand die mensen kon verbinden, en zijn kenmerkende open karakter maakte hem alom gerespecteerd en gewaardeerd. Zijn huis was de thuishaven van de Oranjevereniging waar hij jarenlang de gastheer was tijdens onze vergaderingen. Wij zijn hem bijzonder dankbaar voor alles wat hij voor onze vereniging heeft betekend.

Per 1 januari had Johan zijn bloemenbedrijf overgedaan en wilde samen met zijn vrouw Jacqueline, zijn kinderen en kleinkinderen gaan genieten van zijn welverdiende pensioen. Het mocht niet zo zijn, slechts enkele weken voor de datum waar hij zo naar had uitgezien, kreeg hij het bericht dat hij getroffen was door een ziekte. En deze ziekte maakte met verwoestende snelheid een einde aan al deze mooie dromen.

Wij wensen Jacqueline, zijn kinderen en kleinkinderen heel veel sterkte toe bij het verwerken van dit onmetelijk grote verlies.

Bedankt Johan, je was geweldig!

Het bestuur van de Oranjevereniging Sassenheim.