Feestelijk overhandiging Parkdienstcollecte aan de Veteranen

Op  woensdag 22 september tijdens de Najaarsfeestmiddag voor 50+ers en mensen met een beperking, werd er op het Oranjefeestterrein , onder toeziend oog van Burgemeester Carla Breuer,  de opbrengst van de gehouden collecte van de Oecumenische Parkdienst overhandigd. De Viering werd dit jaar gehouden in de Julianakerk, helaas met een beperkt aantal kerkgangers, vanwege de Corona maatregelen. De Viering werd echter ook met een livestream uitgezonden, met beelden( bijvoorbeeld het Kindermoment )  opgenomen in het Park. U kunt de livestream nog bekijken.

Het thema van de dienst was:  Bouwstenen voor Vrijheid.  De collecte-opbrengst ging dit jaar naar Het Veteranen Ontmoetingscentrum Duin- & Bollenstreek.

Rob Koek, voorzitter van de Oranjevereniging Sassenheim melde dat de Oranjevereniging het bedrag heeft aangevuld tot 1500 euro. De heer Leenheer die bij de uitreiking aanwezig was, was heel blij verrast.  Hij gaf aan de opbrengst te willen besteden aan computerapparatuur ter ondersteuning van cursussen en voorlichting.

De Parkdienstcommissie