Tijdens de jubileum feestmaand juni 2022 is er een expositie over 100 jaar Oranjevereniging Sassenheim. Momenteel wordt er hard gewerkt om veel leuke en interessante items over de geschiedenis van deze vereniging bij elkaar te zoeken in het 100 jaar oude archief.

Het bestuur is daarnaast op zoek naar foto’s van activiteiten van de Oranjevereniging vanaf 1922 tot nu. Heeft u of uw ouders, opa’s en oma’s foto’s van Oranjefeesten, Koninginnedag, Koningsdag, 4 en 5 mei, uitgaansdag senioren, avondvierdaagse, kermis en najaarsfeesten, dan wil de Oranjevereniging deze graag gebruiken voor de expositie. Mogelijk worden de foto’s uitvergroot, wij zijn dus op zoek naar duidelijke foto’s, welke een leuke bijdrage leveren aan onze expositie.

U kunt de foto’s sturen naar: 100jaar@oranjevereniging-sassenheim.nl Graag met wat gegevens erbij: wie, wat, waar en wanneer. Foto’s kunnen ook ingeleverd worden bij de voorzitter in de brievenbus: Sassemerhof 43. Wilt u dan wel duidelijk uw gegevens erbij vermelden.

De foto’s kunnen eventueel ook bij u thuis opgehaald worden. Hiervoor kunt u een afspraak maken met Henriëtte Wilbrink via 06 29560473 of Elly v.d. Geest via 06 45125905. Wij scannen ze in of gebruiken de originele foto’s. U krijgt uw foto’s na de expositie weer terug.

Foto: Stichting Oud Sassenheim