Dit event is voorbij.

Ook dit jaar zal het centrum van Sassenheim gevuld zijn met de handel en wandel van de jeugd. De traditionele kindermarkt is de ontmoetingsplaats waarbij nu eens echt op de kleintjes wordt gelet. De kinderen van Sassenheim kunnen middels voorinschrijving reeds een plaats op het oranjeplein ‘bestellen’. Door middel van deze aanmelding wordt zorg gedragen voor een eerlijke verdeling van de beschikbare ruimte.

Inschrijven kan uitsluitend via deze link. Bij het toewijzen van de plaatsen hebben leden van de Oranjevereniging voorrang. Samen zitten is samen inschrijven.

Inschrijfgeld:
Leden Oranjevereniging: GRATIS
Niet leden: EUR 2,50 per plaats

Het is een markt voor kinderen en door kinderen, dus van enige vorm van commercie mag geen sprake zijn.

De plaatsen worden op nummer toegewezen. Op 27 april zullen de lijsten met de plaatsnummers op verschillende plaatsen in de Hoofdstraat worden opgehangen. Plaatsen mogen niet vóór 12.30 uur worden bezet.

Uit veiligheidsoverwegingen is het VERBODEN goederen op de kindermarkt met auto’s aan of af te voeren. U kunt met uw auto komen tot de dranghekken.

Alle kinderen en ouders dienen aan het eind van de middag hun overgebleven spulletjes weer mee te nemen en hun plaats netjes achter te laten!!!
Grabbeltonnen etc. zijn niet toegestaan.

Commissieleden: Wouter Smits van Ooijen en Johnny Spies