Dit jaar wordt er opnieuw een glow in the dark volleybal toernooi georganiseerd. Door speciale lampen zijn alleen de lijnen, bal en netrand te zien. Daarbij is er muziek en zullen er lasers over de velden gaan. Hierdoor wordt het nog leuker en gezelliger om te volleyballen. Het toernooi zal plaatsvinden in Sporthal De Wasbeek. Inspelen is mogelijk vanaf 19.30 uur, de wedstrijden starten om 20.00 uur. Naar verwachting zal de prijsuitreiking rond 23.00 uur plaatsvinden.

Dit toernooi is een uitstekende gelegenheid om afvaardigingen van de diverse (sport)verenigingen, straten, wijken, families en bedrijven elkaar op deze manier te laten ontmoeten en er een gezellige avond van te maken. Ieder team bestaat uit ten minste 6 personen (reservespelers zijn geen overbodige luxe).

Inschrijven kan via toernooicommissie@volleybalclubsassenheim.nl. Houd ook de website van VCS in de gaten voor het laatste nieuws over het toernooi (www.volleybalclubsassenheim.nl). Het inschrijfgeld bedraagt € 15,- per team en dient voor aanvang van de wedstrijden in de sporthal contant voldaan te worden bij de toernooicommissie. Schrijf snel in, want vol = vol!

Commissielid: Loek van der Vlugt