VIRTUEEL (HARD)LOPEN

Een oranjeloop mag natuurlijk niet ontbreken in ons programma, dat doen wij dit jaar op de volgende manier. Je loopt in de kermisweek een afstand van 5 of 10 kilometer. Voor de kleinere kinderen,  1 of 2 kilometer. Meer mag natuurlijk altijd. Om zo veel mogelijk mensen de gelegenheid te geven om mee te doen, mag er eventueel ook gewandeld worden. via deze link hebben we zelfs een startnummer gemaakt wat je uit kunt printen en opdoen tijdens je loop(niet verplicht)

Hoe gaat het in zijn werk:
Je stippelt een route uit van ongeveer het aantal kilometers dat je wilt lopen. Dit kan met google maps of afstandmeten.nl.
Vergeet niet het startnummer te downloaden!

Voor degene met een hardloop of wandelapp, na het lopen stuur je een foto van je scherm naar info@oranjevereniging-sassenheim.nl. Dit onder vermelding  van je naam en adres. Als je niet over een app of sporthorloge beschikt mag je ook een leuke foto van jezelf nemen onderweg en die onder vermelding van je afstand en adres doorsturen naar het bovenstaande mailadres.

Waarom willen we je naam en adres weten? Wij willen iedereen die hieraan meedoet belonen met een medaille, deze worden na de feestweek keurig bij jullie thuisbezorgd, daarna worden alle namen en adressen door ons verwijderd.

Dus.. ieder op zijn eigen tijdstip en zelf gekozen afstand Coronaproof de oranjeloop.