UITZENDING CONCERT KLM ORKEST OP BO TV

Het KLM Orkest is het muzikale visitekaartje van onze nationale luchtvaartmaatschappij, KLM Royal Dutch Airlines. Zij verzorgen promotieconcerten voor KLM in binnen- en buitenland én worden ingehuurd voor uiteenlopende optredens, zoals het opluisteren van evenementen en dubbelconcerten met orkesten en koren. Tijdens het Bevrijdingsconcert op 5 mei van dit jaar zouden zij al voor Sassenheim optreden, maar dat concert kon helaas niet doorgaan.

Nu, speciaal voor de Sassenheimse Najaarsfeesten, heeft het KLM Orkest een concert opgenomen met veel bekende nummers. U zult o.a. Queen en ABBA voorbij horen komen. Het beloofd echt een waar spektakel te worden op Bollenstreek Omroep TV. Wij wensen u veel kijk- en luisterplezier.

Omroep Bo is te vinden op kanaal 43 bij Ziggo en op kanaal 1307 bij KPN