Op 3 oktober 2023 is onze oud voorzitter en erelid, Theo Gozeling, overleden. Theo was een bekende persoonlijkheid in Sassenheim. Bekend was ook dat Theo nogal wat zaken verzamelde. Theo spaarde zo ongeveer alles en zijn huis aan de Engelselaan 51 en 53 was dan ook goed gevuld met allerhande zaken. In overleg met de nabestaanden van Theo gaan we nu een groot deel van deze zaken verkopen. Tegen kleine prijsjes en de totale opbrengst zal worden geschonken aan een goed doel in onze gemeente. Repair Café en de Voedselbank zullen de opbrengst samen mogen delen. Een kleine greep uit de spullen die we te koop zullen gaan aanbieden:

1000 lp’s
1000 boeken, waaronder encyclopedieën, atlassen en boeken over de oorlogsjaren
1000 bierglazen
Diverse antieke meubeltjes
Diverse antieke vazen
Zeer uitgebreide postzegelverzameling
Enz. enz.

Kom gezellig langs en kijk of er iets van je gading bij zit. Misschien die lp die je al zo lang zoekt, of dat boek wat je altijd al wilde hebben. En de familie van Theo zorgt ook nog voor een heerlijk bakkie koffie. Op de Facebookpagina van de Oranjevereniging zullen we beeldmateriaal delen zodat u een goede indruk kunt krijgen van de goederen die te koop worden aangeboden.
En bedenk, ook de opbrengst komt goed terecht.