Na het succes van afgelopen jaar hebben we ook dit jaar weer in samenwerking met onze vrienden Tarek en Dennie van Partycentrum “De Tol” een superleuke spelavond. U kunt deze avond kiezen uit 4 spellen dus voor ieder wat wils. Bij alle spellen komen de prijzen van onze “huisslager” de Keurslager Scholten.

• Kezen
    Een Keeztoernooi waarvoor u zich kunt inschrijven per koppel van twee personen.
    Ook dit jaar staat het Keeztoernooi weer onder de bezielende leiding van Fer van der Vlugt.
  • Darten
    Tijdens dit toernooi wordt in koppels van twee personen “Shanghai” gespeeld. Professionele dartbanen wachten op u.
  • Bowlen
    Bij dit toernooi wordt individueel gespeeld. De 14 banen zijn voor u gereedgemaakt. We spelen 3 frames. Doe mee voor de gezelligheid of gewoon om te winnen.
  • Kegelen
    De baan die oorspronkelijk in hotel-café-restaurant “Het Bruine Paard” lag, ligt sinds de bouw in 1981 in een aparte zaal. De leden van de “Kegelclub Sassenheim” staan klaar om u het spel uit te leggen en om een gezellig potje kegelen te spelen en wie weet, treft u het beginnersgeluk!
    Online inschrijven

Aan de zaal kunt u zich nog inschrijven voor de spellen waarvoor nog plaatsen beschikbaar zijn
Zorg dus dat je online inschrijft om zeker te zijn van deelname!

Inschrijfgeld:
Leden Oranjevereniging: Gratis
Niet-leden: € 4,- (€ 8,- per koppel)

Commissieleden:
Ger Hoogervorst en John Molkenboer