Dit evenement is voorbij.

Hou jij van pizza eten, laser gamen en ben jij tussen de 13 en 18 jaar? Kom dan op vrijdag 22 september naar Fascinus in Sassenheim. Vanaf 18:00 kan je hier terecht om te lasergamen met al je vrienden. Vanaf 19:00 kan je ook hier terecht voor gratis pizza. Deze worden verzorgd door Domino’s pizza en er zijn meerdere smaken.

Wil jij graag meedoen met lasergamen dan kan je op de dag zelf je aanmelden bij de vrijwilligers van Fascinus. Vanaf 18:00 gaan we starten. We stoppen met laser gamen om 23:00. Per ronde kan er een maximaal aantal jongeren meedoen. Dus het kan zijn dat je even moet wachten, maar als je ingeschreven staat kan je nog een rondje over de kermis lopen om de tijd te doden. Of je kan je buik helemaal vol eten met pizza vanaf 19:00.

Beide activiteiten zijn helemaal gratis en er is een dj voor extra vermaak! De activiteit duurt tot uiterlijk 23:00. Kom dus gezellig langs het jongerencentrum!

Weet je Fascinus niet te vinden? Je kan ons vinden op van Alkemadelaan 14 (beetje verstopt achter de kermis, naast de skatebaan). Heb je vragen en/of wil je iemand spreken mail dan jeroenlubbers@welzijnskwartier.nl of bel 0613425430

Commissieleden: Petra Pronk en Ger Hogervorst