Dit event is voorbij.

In de vroege ochtend van zondag 15 september, zodra de dauw is opgetrokken, zijn vele vrijwilligers bezig met de voorbereidingen voor de 16e Parkdienst. Een unieke traditie die al meerdere jaren vele mensen van zowel binnen als buiten Sassenheim naar Park Rusthoff trekt. Een bijzonder samenzijn als mooie start van de Najaarsfeesten. Het thema dit jaar is “WONDEREN ZIJN DE WERELD NIET UIT”.

Een inspirerende dienst waarin de bekende verhalenverteller Kees Posthumus enkele Bijbelverhalen op eigen wijze komt vertellen. Samen met ds. Hendrik Betting en pastor Hans van Wijk zal hij deze gezinsdienst leiden. De muzikale omlijsting wordt verzorgd door het koperensemble van Crescendo, o.l.v. Theo Peters. Er is voldoende gelegenheid tot samenzang en er is zelfs een muzikale verrassing. De collecte dit jaar is bestemd voor de Kleding- en Voedselbank.
Voor de kinderen en hun ouders zijn er speciale plekken in de voorste vakken gereserveerd. Ook is het mogelijk om van de oppasdienst gebruik te maken die in de Havenkerk aan de Bijweglaan 4 geopend is vanaf 9.40 uur.

Bij slecht weer zal worden uitgeweken naar de Sint Pancratiuskerk. Indien nodig zal dit gecommuniceerd worden via de websites van de Oranjevereniging en van de kerken, via de app van de Oranjevereniging en op zondagochtend bij de entrees van het
park. Zoals ieder jaar is er plaats voor heel veel bezoekers, dus iedereen is van harte uitgenodigd om deze oecumenische Parkdienst mee te maken.

Commissieleden: Rob Koek en Arnoud Vermeulen