Vorig jaar lukte het nog niet om de Oranjeloop na de pandemie weer in het programma op te nemen, maar dit jaar is hij er weer!

De Oranjeloop kent de afstanden van 2 en 6 km. De start van de 2 kilometer is om 19.00 uur. De loop van 2 km is voor de kinderen tot en met 14 jaar, al dan niet onder begeleiding van vader of moeder. De 6 km loop start na afloop van de 2 km.

Inschrijving: vanaf 18.00 uur voor Melman Business & Casuals, Hoofdstraat 226.

Inschrijfgeld:
Leden Oranjevereniging:
GRATIS (geldige ledenpas meenemen)
Niet-leden jeugdloop: € 2,-
Niet-leden 6 km loop: € 4,-

Wie wordt er dit jaar “Sassenheims” snelste? Zowel bij de dames als de heren wordt er een beker beschikbaar gesteld, dus daag buren, vrienden en kennissen uit om samen de strijd aan te gaan.
De bloemen voor de prijswinnaars worden beschikbaar gesteld door Bloembinderij “De Vos”.
Wesseling Logistics zorgt voor een vrachtwagen die als kleedruimte gebruikt kan worden.
Deelnemers aan de 6 km loop wordt de mogelijkheid geboden mee te doen aan het Bollenstreek Oranjecircuit.

Het circuit gaat over de volgende 6 wedstrijden:

Woensdag 6/9/2023 – Noordwijkerhout
Maandag 11/9/2023 – Hillegom
Vrijdag 15/9/2023 – Voorhout
Maandag 18/9/2023 – Sassenheim
Dinsdag 26/9/2023 – Lisse

Ga voor meer informatie naar: www.oranjecircuit.nl

Commissieleden: Johnny Spies en Wouter Smits van Oyen