Dit evenement is voorbij.

Weer een avond waar het dak eraf geblazen gaat worden. Letterlijk en figuurlijk. Het KLM Orkest is het muzikale visitekaartje van onze Nationale luchtvaartmaatschappij, KLM Royal Dutch Airlines. Zij verzorgen promotieconcerten voor KLM in binnen- en buitenland en vanavond zijn zij te gast in Sassenheim. Wat een voorrecht.

Maar er is meer deze avond. Niets en niemand minder dan de drie geweldige dames van OG3NE gaan samen met het 50 man sterke KLM-orkest de planken op. Tal van bekende en minder bekende nummers zullen ten gehore worden gebracht. Dit concert zal nog lang in het geheugen blijven.

Bestel nu uw kaarten!

Toegangsprijs:
zaal € 20,00
Vip€ 75,00

In onze Vip-lounge kunt u, zittend aan een tafel of aan een bartafel de gehele avond genieten van het concert. Aan de Vip-bar kunt u de hele avond hapjes en drankjes halen. Uw toegangsprijs is inclusief.