Wie-o-wie wordt de ‘’International Darts Champion of Sassenheim 2018’’? en zal Kristiaan de Boer opvolgen, die al 2 jaar op rij dit toernooi op zijn naam wist te schrijven. Er zal worden gespeeld op 8 banen en er zullen vele toppers aan de okkie verschijnen om hun pijlen te richten op de winst. De winnaar mag zich niet alleen “Sassenheims Beste” noemen, maar krijgt ook de beker en een geldprijs. De minimum leeftijd is 16 jaar.

Nieuw initiatief………… PARADARTS
Dit jaar zal er voor het eerst in Sassenheim een paradartstoernooi georganiseerd worden. Dit toernooi wordt georganiseerd voor spelers met een lichamelijke handicap. Spelers mogen kiezen of ze op een bord gooien waar de bull op 1.37 cm hangt of dat ze gooien op de reguliere hoogte van 1.73 cm. De winnaar van dit toernooi gaat naar huis met de beker en een geldprijs! Minimale leeftijd is 16 jaar.

Inschrijving:
ter plekke van 12.00 uur tot 12.45 uur, 1ste wedstrijd 13.00 uur.

Inschrijfgeld:
Leden Oranjevereniging: EUR 6,- (geldige ledenpas meenemen)
Niet leden: EUR 10,-

Spelleiding: Perry Noordermeer