Voor wie de feesttent iets te groot of iets te druk vindt, kan deze avond ook terecht bij onze vrienden van ’t Onderdak.
Mr. Boogiewoogie is een band waarin o.a. ons aller Maureen Natzijl- van der Lans deel van uitmaakt.

De gloednieuwe show ‘Bourbon Street Bash’ is het logische vervolg op de succesvolle show ‘Fats’. Je hoort niet alleen Fats Domino’s grootste hits als ‘Blueberry Hill’, ‘I’m Ready’ en ‘Walking to New Orleans’ maar je geniet ook van heel wat nummers uit het enorme repertoire van Dr. John en Allen Toussaint. Nummers als ‘Holy Cow’, ‘Working in a Coal Mine’ en ‘Mother in Law’ maken het voettappen en meezingen onmogelijk.

‘Bourbon Street Bash’ is een feest van herkenning, een explosief muziekspektakel, vol vuur, virtuositeit en humor, met een overweldigend charismatische blazerssectie, een uniek eerbetoon aan de muziek van New Orleans.

De toegangskaart koopt u tijdens de voorverkoop momenten bij de Oranjevereniging of, mits nog beschikbaar, gewoon aan de zaal. De consumpties rekent u hier ook gewoon af met de munten van de Oranjevereniging.

Toegang vanaf: 30 jaar
Toegangsprijs: € 10,-