De Evenementencommissie van Park Rusthoff organiseert jaarlijks meerdere activiteiten in tot het park, zoals het Oldtimerfestival en Halloween (dit jaar op 20 augustus en 28 oktober).

Vorig jaar organiseerden de evenementencommissie van Park Rusthoff voor het eerst het Lentefestival in samenwerking met de Oranjevereniging. Het belangrijkste doel van het Lentefestival is een gezellige dag organiseren voor jong en oud. Dit willen we verwezenlijken met: kramen waar lokale spullen verkocht worden, informatiekramen van lokale verenigingen/ stichtingen/ organisaties, verschillende workshops en activiteiten, een leeshoek, een spa-hoek, een podium met optredens van lokale artiesten en een foodplaza met zoveel mogelijk lokale hapjes/drankjes. Kortom voor ieder wat wils!

Dus mocht je nog geen plannen hebben voor 7 mei, kom dan vooral tussen 11 uur en 16 uur langs in Park Rusthoff om te genieten van de omgeving en alles wat ons Lentefestival te bieden heeft.

Als het jou leuk lijkt om als vrijwilliger onderdeel te zijn van dit nieuwe, vrolijke en veelzijdige festival, dan horen wij dit graag. Mocht je maar een paar uurtjes beschikbaar zijn, omdat een hele dag voor jou te lang of te veel is, dan help je ons daar ook al enorm mee.

Sta je liever met je onderneming achter een kraam, heb je ideeën voor een workshop/activiteit of wil je jouw kunsten op het podium tonen voor het grote publiek, neem dan vooral contact op met de evenementencommissie van Prak Rusthoff.

Kijk voor actuele informatie over deze activiteit op de website van Park Rusthoff.

Organisatie:
Evenementencommissie van Park Rusthoff in Sassenheim