Dit evenement is voorbij.

Een sport alleen maar voor “oudjes”…. Echt niet! Jeu de Boules is COOL!

Jeu de Boules vereniging De Vaste Voet nodigt iedereen van 16 jaar en ouder uit om kennis te komen maken met deze vooral tactische sport. Donderdagavond 21 september spelen we een kennismakingstoernooi waarbij we 2 partijen spelen van 50 minuten. Er zijn leden aanwezig voor extra uitleg. Iedereen maakt kans op leuke prijzen die aangeboden worden door onze club en de Oranjevereniging.

De Vaste Voet is vooral een gezelligheidsvereniging met 88 leden die met veel plezier de jeu de boules sport beoefenen. Ook zijn er fanatieke leden die meespelen in de landelijke competitie.
Waar vind je onze club: Het terrein ligt achter het kermisterrein, achter sporthal/zwembad De Wasbeek. De ingang ligt een beetje verstopt maar is te vinden naast de skatebaan, voorbij het jongerencentrum Fascinus aan de van Alkemadelaan in Sassenheim.

Nieuwsgierig: Kom donderdag 21 september, vanaf 18.30 uur en doe mee met het kennismakingstoernooi waaraan iedereen vanaf 16 jaar GRATIS  kan deelnemen. Om 19.15 uur start de eerste partij.

Bovendien maakt iedereen ook nog eens kans op een leuke prijs welke door de Oranjevereniging beschikbaar wordt gesteld.

Inschrijving: via aanmelden@devastevoet.nl of ter plaatse vanaf 18.30 uur aan de balie in het clubgebouw
Aanvang: 18.30 uur

Commissielid: Ger Hoogervorst

Waar vindt je De Vaste Voet:
Het terrein van De Vaste Voet ligt achter sporthal/zwembad De Wasbeek. De ingang ligt een beetje verstopt, maar is te vinden naast de skatebaan, voorbij het jongerencentrum Fascinus aan de Van Alkemadelaan in Sassenheim.