Jeu de Boules vereniging De Vaste Voet nodigt iedereen van 16 jaar en ouder uit om kennis te komen maken met deze vooral tactische en uitdagende sport.

Op dit kennismakingstoernooi worden 2 partijen van 50 minuten gespeeld. Er zijn leden aanwezig voor extra uitleg. U wordt voorzien van materialen, uitleg en begeleiding door leden van de vereniging, u hoeft niks mee te nemen. Doordat u bij jeu de boules gekoppeld wordt aan een maatje, speelt u nooit alleen maar altijd in teamverband van 2 of 3 personen. Komt u alleen, dan is dat juist een leuke gelegenheid om anderen te ontmoeten, maar u mag natuurlijk altijd iemand meenemen. Jeu de boules is een leuke, uitdagende sport voor jong en oud.

Bovendien maakt iedereen ook nog eens kans op een leuke prijs welke door de Oranjevereniging beschikbaar wordt gesteld.

Waar vindt je De Vaste Voet:
Het terrein van De Vaste Voet ligt achter sporthal/zwembad De Wasbeek. De ingang ligt een beetje verstopt, maar is te vinden naast de skatebaan, voorbij het jongerencentrum Fascinus aan de Van Alkemadelaan in Sassenheim.

Inschrijving: via aanmelden@devastevoet.nl of ter plaatse vanaf 13.00 uur aan de balie in het clubgebouw

Commissielid: Ger Hoogervorst