Toevallig afgelopen zomer kennisgemaakt met jeu de boules (petanque) op de Franse camping?! Of altijd al zelf eens een toernooitje willen spelen? Vanavond is uw kans! Ook als u het nog nooit gespeeld heeft maar gewoon heel benieuwd bent hoe het spel gaat kunt u vanavond meedoen met het jeu de boules feestweek toernooi. U wordt voorzien van materialen, uitleg en begeleiding door leden van de vereniging dus u hoeft niks mee te nemen. Doordat u bij jeu de boules gekoppeld wordt aan maatje bent u nooit alleen, dus ook al komt u alleen u heeft altijd een maatje en deze hoeft u niet zelf te regelen! Maar u mag natuurlijk altijd iemand meenemen. Jeu de boules is een leuk uitdagend spel voor jong en oud.

Kunt u vanavond niet maar hebt u wel interesse om een andere keer mee te spelen of om meer te weten over de vereniging neem dan contact op met Jos Buuron 06-456 86 114. Jeu de boules vereniging “De Vaste Voet” uit Sassenheim is op zoek naar nieuwe leden. Wie durft!!!

Inschrijving: ter plaatse om 20.00 uur
Inschrijfgeld: