Dit evenement is voorbij.

Coronatoegangsbewijs verplicht bij dit evenementVanavond verzorgt DJ Michiel de muziek.

Toegangsmunten in de verkoop via onze website met dank aan TicketTeam.

DIT JAAR GEEN FEESTTENT, WEL FEEST

ORANJEFEESTTERREIN op het parkeerterrein van Korfbalvereniging TOP

OPENLUCHT FEEST

Dit jaar mogen we op ons feestterrein 750 gasten ontvangen. Een tent mag dit jaar niet geplaatst worden.  We organiseren daarom dit jaar een OPENLUCHT FEEST. We hebben iedere avond leuke muziek, we hebben een goed gevulde bar en we kijken er naar uit om jullie te mogen begroeten.

Om toegang tot ons feestterrein te krijgen het volgende:

• Het tonen van een Coronatoegangsbewijs is verplicht. Wij zullen daarop controleren. Om het voor iedereen gemakkelijker te maken vragen wij u om de CoronaCheckApp op uw mobiel te installeren
  • Alle avonden is vanaf 20:00 uur de minimum leeftijd voor toegang 18 jaar.
  • We gebruiken herbruikbare drinkbekers.
  • De toegangsmunten verkopen we dit jaar via internet voor een prijs van € 4,- + € 2,50 voor een drinkbekermunt.
    Verkoop start op vrijdag 10 september 2021 om 18:00 uur.

TOEGANGSMUNTEN

De afspraken voor het kopen van de toegangsmunten zijn:

• De verkoop vindt uitsluitend plaats via Internet.
  • De bestelde munten worden bij u thuis bezorgd in de dagen voor het begin van de feestweek.
  • Alleen inwoners van Sassenheim kunnen toegangsmunten bestellen.
  • Per huisadres kunt u maximaal 2 toegangsmunten per feestavond bestellen.
  • Voor vrijdag- en zaterdagavond samen kunt u per huisadres 2 toegangsmunten bestellen (dus 2 voor vrijdagavond OF 2 voor zaterdagavond OF 1 voor vrijdag- en 1 voor zaterdagavond)

CORONAMAATREGELEN

Helaas zijn er in Nederland nog steeds beperkende maatregelen van kracht i.v.m. de COVID-19 pandemie. Uiteraard gelden die maatregelen ook tijdens de Najaarsfeesten in Sassenheim. Dit zijn de maatregelen zoals ze momenteel van kracht zijn:

• Op het kermisterrein geldt 1,5 mtr afstand en een verplichte looprichting.
  • Tijdens vele evenementen is het tonen van een Coronatoegangsbewijs verplicht. Exacte informatie vindt u bij de afzonderlijke evenementen in dit boekje. Bij de toegang van alle betreffende evenementen zal afzonderlijk gecontroleerd worden.
  • Alle evenementen die we organiseren zijn altijd onder voorbehoud. Indien de Rijksoverheid de actuele regelgeving aanpast, kan dat invloed hebben op de doorgang van evenementen. Houdt daarvoor onze website goed in de gaten. Ook op sociale media zullen wij wijzigingen duidelijk communiceren.
  • De aanwijzingen van de door de organisatie aangewezen beveiligers, alsmede ook de aanwijzingen van politie en boa’s zijn ten allen tijden op te volgen.

Coronatoegangsbewijs verplicht bij dit evenementCORONATOEGANGSBEWIJS

U kunt op 1 van deze 3 manieren een Coronatoegangsbewijs krijgen:

• Vaccinatiebewijs:
    Volledige coronavaccinatie. Met een Europees goedgekeurd vaccin. Vanaf zaterdag 10 juli is in Nederland een vaccinatie geldig vanaf 14 dagen nadat u volledig bent gevaccineerd. Meestal kan CoronaCheck uw vaccinatiebewijs automatisch ophalen uit de systemen van RIVM of GGD.
  • Herstelbewijs
    Bewijs dat u minder dan 6 maanden geleden hersteld bent van corona.
  • Testbewijs
    Een negatieve testuitslag van minder dan 24 uur voor de activiteit.

DRINKBEKERS

Vanaf dit jaar zullen we geen eenmalige drinkbekers meer gebruiken tijdens onze feestweek. De grote hoeveelheid afval die we daarmee elk jaar weer produceerden, is niet meer te verenigen met onze doelstellingen voor een beter milieu. In plaats daarvan gaan we gebruik maken van herbruikbare drinkbekers. Deze drinkbekers kunnen dus gewassen worden om daarna opnieuw te gebruiken. Wij hebben op ons feestterein niet de mogelijkheid om drinkbekers te wassen en daarom zullen wij de gebruikte bekers innemen en bij een professioneel bedrijf laten reinigen. U krijgt dus elke keer een schone beker als u aan de bar een consumptie bestelt. De volgende regels zullen wij bij dit systeem wel hanteren:

• Bij het bestellen van de toegangsmunten betaalt u € 2,50 extra. Voor deze € 2,50 krijgt u de hele avond bij elke consumptie een schone drinkbeker. Tevens mag u voor dit bedrag gratis gebruik maken van onze toiletten.
  • Bij binnenkomst op het feestterrein ontvangt u bij inlevering van uw toegangsmunt een drinkbekermunt.
  • Als u aan de bar een consumptie bestelt, dient u uw drinkbekermunt of uw lege glas in te leveren.
  • We hebben aan de bar ook voldoende pitchers beschikbaar met daarin 6 biertjes. Deze pitchers kunt u zonder statiegeld gebruiken. Handig als u een rondje wilt geven en nog niet iedereen heeft zijn glas leeg.
  • Aan het einde van de avond levert u uw drinkbeker in aan de bar.
  • Er worden dus geen drinkbekers in de vuilnisbak of op de grond gegooid.
  • Bij verlies van uw drinkbeker(munt) kunt u aan de kassa voor € 2,50 een nieuwe drinkbekermunt aanschaffen.