Na het grote succes van vorig jaar organiseren we ook dit jaar een Bevrijdingsconcert. Naast de vaste gasten zoals De Bollenband, Christelijke Harmonievereniging Crescendo, Ruby van Urk en The West Coach Bigband hebben we dit jaar aan onze gastenlijst kunnen toevoegen Koert Witteman. Naast een aantal solo-optredens zult u verstelt staan van een aantal verrassende gezamenlijke optredens van verschillende artiesten. De Bollenband zal voor de gelegenheid worden uitgebreid met een zanger én een zangeres, Crescendo valt dezelfde eer ten deel en wat te denken van een duet van onze twee soloartiesten. En als klap op de vuurpijl een groots optreden van Sassems trots, Adest Musica. De drum- en showband zal deze middag haar opwachting maken en een geweldig mini-concert ten gehore brengen.

Uiteraard wordt voor de innerlijke mens gezorgd door onze vrienden van Restaurant Op eigen wijze. Geen reden dus om er niet bij te zijn.