Avond4Daagse

Loop jij ook weer mee?

Begin Juni staan er al jaren vier avonden (6 juni, 7 juni, 8 juni & 9 juni) in het teken van gezellig met elkaar wandelen. Inmiddels is deze activiteit uit gegroeid tot een groot wandel festijn waar de basisscholen, verenigingen en diverse bedrijven zich bij hebben aangesloten. Met de hulp van vele vrijwilligers kunnen er vier avonden een route van 5 kilometer gelopen worden. Onderweg worden elke avond andere hoeken van de omgeving aangedaan. Op de routes bevinden zich uiteraard de nodige stempelposten waar naast een stempel ook iets lekkers ligt te wachten.

Er kan iedere avond tussen 18.30 uur en 19.30 uur worden gestart vanaf ‘t Sassenest in park Rusthoff. De routes worden zo gemaakt dat u hier ook iedere avond weer finisht. Op de vrijdagavond zal er en muzikaal onthaal zijn voor de lopers.

Doe jij komende editie mee?

Inschrijven kan van 1 mei t/m 3 juni 2023.

Klik hier om u in te schrijven

Maandagavond 5 juni zullen alle deelnemers per mail hun startnummer ontvangen.