Dit event is voorbij.

Soulbeach hoeven we in Sassenheim niet meer voor te stellen. Wie kent ze niet?
De SoulBeach-show is een wervelende hitsensatie die je van begin tot eind een avond vol beleving geeft. Hits van vroeger worden in hoog tempo afgewisseld met de hits van nu en samengevoegd in verrassende medleys en vette mash-ups!

DJ Michiel is ook geen onbekende in onze Sassemse feesttent. De man die alles kan! Of gewoon M I C H I E L , ramt anno 2019 al 24 jaar plaatjes door de speakers door heel Nederland, maar ook ver daar buiten. Of het nu gaat om de nieuwste hits, het wat hardere werk of echte guilty pleasures, Michiel draait alles in een vloeiende mix aan elkaar! Erg cliché, maar geen feest als M I C H I E L niet is geweest.

En last, but zeker not least. De Flierefluiters. Na het overdonderende succes van vorig jaar mogen zij dit jaar zeker niet ontbreken op deze feestavond. De muzikanten hebben allen hun roots bij Adest Musica, maar deze mannen zijn nieuwe wegen in hun Flierefluiter outfit ingegaan. Deze show, waarvoor zij al weer maanden lang gerepeteerd hebben, is nieuw en vernieuwend, is anders en verrassend en met deze show zullen zij zeker furore maken tot ver over de grenzen van ons mooie Sassenheim.

Toegangsmunten zijn op dinsdagavond 18.00 uur te koop met de voorrangsbon uit dit boekje en vanaf woensdag in de vrije verkoop bij de kassa van de Oranjefeesttent. Wees er op tijd bij om teleurstellingen te voorkomen. Prijs EUR 6,-