Sportdag

30,00

Tezamen met bijna alle sportverenigingen uit Sassenheim organiseren wij een Zevenkamp voor teams. Teams mogen bestaan uit 6 tot 8 sporters van 16 jaar of ouder. Maximaal 2 teamleden van 14 of 15 jaar zijn toegestaan.

Teamnaam *

Aantal teamleden *

Categorie:

Beschrijving

Een evenement zoals er nooit eerder is geweest. Tezamen met bijna alle sportverenigingen uit Sassenheim organiseren wij een Zevenkamp voor teams. Teams mogen bestaan uit 6 tot 8 sporters van 16 jaar of ouder.
Maximaal 2 teamleden van 14 of 15 jaar zijn toegestaan. De deelnemende verenigingen organiseren een sport of spel welk verband houdt met hun eigen sport. Maar daarin is een vrije interpretatie zeker toegestaan, dus het belooft een sportieve, maar ook zeker heel gezellige middag te worden.

De deelnemende verenigingen zijn:

• R.K.V.V. Teylingen
  • Zwemvereniging Sassenheim
  • V.V. Ter Leede
  • Rugbyclub The Bassets
  • K.V. TOP
  • Volleybalclub V.C.S
  • Tennisvereniging S.T.V.
  • Badmintonclub Dynamo Sassenheim

De samenstelling van uw team laten wij geheel aan u over. Een clubje vrienden, een sportieve selectie uit de familie, samen met de buren of de collega’s van een bedrijf. Alles mag. Voor de finale van de meerkamp is wel badkleding vereist, want die vindt plaats in het zwembad. Dat u het maar weet. Na afloop worden alle sporters door de Oranjevereniging uitgenodigd voor een gezellige barbecue.

Het inschrijfgeld per team bedraagt € 30,00, en dat is inclusief de deelname aan de gezamenlijke barbecue na afloop van de sportdag. Alle deelnemers aan de sportdag krijgen bovendien 50% korting op de toegangskaarten voor de feestavond die aansluitend in de Jubileumtent gehouden zal worden.

Ga naar de bovenkant