• Kindermarkt plek 2024

0,002,50
    Ook dit jaar mogen de kinderen in het centrum van Sassenheim gaan handelen op de kindermarkt. Op de kindermarkt is het mogelijk voor de kinderen om spullen die ze niet meer gebruiken voor een mooi prijsje te verkopen. Of juist leuke nieuwe spulletjes te kopen. De kinderen van Sassenheim kunnen middels voorinschrijving reeds een plaats op het Oranjeplein ‘bestellen’. Door middel van deze aanmelding wordt zorg gedragen voor een eerlijke verdeling van de beschikbare ruimte. Bij het toewijzen van de plaatsen hebben leden van de Oranjevereniging voorrang. Samen zitten is samen inschrijven. Het is een markt voor kinderen en door kinderen, dus van enige vorm van commercie mag geen sprake zijn. De plaatsen worden op nummer toegewezen. Op 27 april zullen de lijsten met de plaats nummers op verschillende plekken in de Hoofdstraat worden opgehangen, dit gebeurd rond 12:00 uur. Plaatsen mogen niet vóór 12:30 uur worden bezet. Uit veiligheidsoverwegingen is het VERBODEN goederen op de kindermarkt met auto’s aan of af te voeren. U kunt met uw auto komen tot de dranghekken. Alle kinderen en ouders dienen aan het eind van de middag hun overgebleven spulletjes weer mee te nemen en hun plaats netjes achter te laten!!! Grabbeltonnen etc. zijn niet toegestaan. Commissieleden: Wouter Smits van Oyen en Johnny Spies
  • 5 mei Padeltoernooi boordevol gezelligheid bij Terwegen Indoor. Het toernooi start om 14.00 uur en duurt tot ongeveer 18.00 uur. Je speelt minimaal 2 uur en je kan je individueel of als duo aanmelden voor dit toernooi. Het toernooi is voor elk niveau en de indeling zal volgen aan de hand van het aantal inschrijvingen. Ben je niet in het bezit van een padel racket, geen probleem. Deze kun je aan de balie huren voor € 3,- per stuk dus echt iedereen kan meedoen. Na het toernooi zullen we de gezelligheid doorzetten in de Sportsbar met een indoor terras waar je een heerlijk drankje en lekker hapje kunt bestellen. De inschrijving sluit op dinsdag 30 april. We hebben plaats voor 64 deelnemers dus let op Vol = Vol Inschrijfgeld: Leden Oranjevereniging: € 7,50 per persoon Niet-leden: € 12,50 per persoon

Ga naar de bovenkant